بنر صفحه آزمون نظام مهندسی معماری نظارت

سوالات آزمون نظارت معماری اسفند 1402

در تاریخ 17 و 18 اسفند سال 1402 برای نوبت سوم در این سال آزمون نظام مهندسی برگزار شد. یکی از رشته های مجاز به شرکت در این آزمون رشته معماری با گرایش نظارت است که در این بخش از سایت روبون شما مهندسان عزیز امکان دسترسی به سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت اسفند 1402 +  پاسخنامه را بصورت 100% رایگان دارید. این عادت همیشگی موسسه آموزشی روبون است که بعد از هر دوره برای اولین بار اقدام به انتشار سوالات و پاسخ نامه تشریحی کند. بنابراین شما مهندسین عزیز در طریق باکس پایین و لینک های موجود امکان دسترسی به دفترچه سوالات + پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون نظام مهندسی نظارت معماری اسفند 1402 به تفکیک دفترچه ها A تا D را دارید تا به راحتی و کاملا رایگان برای اولین بار دانلود کنید.

دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (A) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (A)
پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت اسفند 1402 (D) سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت اسفند 1402 (ِD)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (B) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (B)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (C) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (C)

بنر سوالات ادوار گذشته آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظارت معماری مهر 1402

موسسه روبون مثل همیشه بعد از اجرای آزمون نظام مهندسی، اقدام به انتشار دفترچه سوالات آزمون معماری نظارت مهر 1402 همراه با پاسخنامه کرده است. شما مهندسین عزیز میتوانید با استفاده از لینک‌های زیر اقدام به دانلود 100% رایگان دفترچه سوالات بعلاوه پاسخنامه تشریحی نظارت معماری مهر 1402 کنید.

دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (A)  دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (A)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (C) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (C)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (B) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (B)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (D) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (D)

بنر خرید کلید واژه نظام مهندسی

سوالات آزمون نظارت معماری اردیبهشت 1402

امسال هر مانند هر سال یکبار آزمون نظام مهندسی در ابتدای سال برگزار شد و تیم موسسه روبون طبق روال همیشه اولین منبع انتشار پاسخنامه و سوالات آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402 بود. در ادامه به تفکیک دفترچه‌ها شما میتوانید سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری نظارت اردیبهشت 1402 را دریافت کنید.

دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (A) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (A)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون عمعماری نظارت (B) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (B)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (C) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (C)
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت (D) دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت (D)

* لازم به ذکر است که تمامی جواب سوالات نظام مهندسی اردیبهشت 1402 با کلیدواژه آزمون نظام مهندسی روبون به راحتی قابل حل هستند. برای اطمینان حتما امتحان کنید.

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت 1401

در این بخش نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت با پاسخ تشریحی سال 1401 دی و شهریور را به تفکیک گرایش نظارت و اجرا و تفکیک دفترچه برای شما مهندسان عزیز آماده کرده ایم، در ادامه میتوانید برای دانلود رایگان نمونه سوالات نظام مهندسی معماری نظارت 1401 اقدام کنید:

دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت دی 1401 دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت دی 1401
دانلود پاسخنامه تشریحی آزمون معماری نظارت شهریور 1401 دانلود دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت شهریور 1401

آزمون نظام مهندسی معماری نظارت

آزمون نظام مهندسی در هر سال چندبار در رشته‌های مختلف برگزار میشود برگزار میشود، یکی از پر تقاضاترین رشته‌های این آزمون رشته معماری با گرایش معماری نظارت می‌باشد. هرچند که از نظر منابع تفاوت زیادی با گرایش اجرا ندارد اما طبق آمار طرفدار بیشتری برای گرایش نظارت را هرساله در آزمون های نظام مهندسی در سراسر کشور شاهد هستیم. آزمون نظام مهندسی معماری نظارت، توسط سازمان نظام مهندسی ایران که زیر نظر وزارت راه و شهرسازی فعالیت می‌کند برگزار می‌شود و هدف آن تعیین صلاحیت داوطلبان علاقه‌مند به معماری نظارت است. این آزمون برای افرادی برگزار می‌شود که دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته‌ی معماری هستند و قصد دارند در زمینه‌ی مهندسی معماری نظارت فعالیت کنند. داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید به سایت نظام مهندسی به آدرس inbr.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را از طریق این سامانه پی‌گیری کنند.

برای قبولی در آزمون نظام مهندسی معماری نظارت، منابع مختلفی در دسترس داوطلبان قرار دارد که با مطالعه‌ی آنها می‌توانند شانس خود را برای قبولی افزایش دهند. در ادامه این منابع را به شما معرفی می‌کنیم.بنابراین این در این بخش در مورد:

  1. آزمون نظام مهندسی معماری نظارت
  2. نمونه سوالات نظام مهندسی معماری نظارت
  3. بودجه بندی معماری نظارت
  4. نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت با پاسخ تشریحی
  5. کتاب های نظام مهندسی معماری نظارت
  6. فیلم آموزشی آزمون نظام مهندسی معماری نظارت
  7. نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت

بطور مفصل صحبت میکنیم و برای هر دوره مطالب را آپدیت و بروز نگه میداریم تا شما عزیزان به بهترین و بروزترین منابع آزمون نظام مهندسی نظارت معماری بطور مداوم دسترسی داشته باشید.

سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت

در روبون، تمام سوالات ادوار گذشته‌ی آزمون نظام مهندسی معماری نظارت پوشش داده شده و در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. این آزمون‌ها همراه با پاسخ تشریحی ارائه شده‌اند. همچنین کلیدواژه نیز در اختیار شما قرار داده شده است که شما به راحتی می‌توانید با استفاده از آن به پاسخ سوالات دست پیدا کنید. شما می‌توانید با مطالعه‌ی این سوالات، شانس خود را برای قبولی در آزمون افزایش دهید. همانطور که می‌دانید یکی از بهترین روش‌ها برای قبولی در آزمون نظام مهندسی معماری نظارت، مطالعه‌ی نمونه سوالات ادوار گذشته است. چون این سوالات به داوطلبان کمک می‌کند تا با محتوای آزمون آشنا شوند و نقاط ضعف خود را شناسایی کنند. همچنین شانس بسیار بالایی وجود دارد که سوالات سال‌های گذشته در آزمون‌های جدیدهم تکرار شوند. پس بهتر است که حتما آنها را مطالعه کنید.

آزمون نظام مهندسی هرساله بصورت چند مرتبه در سال برگزار میشود تا مهندسان فارغ التحصیل شده از دانشگاه‌های کشور بصورت تخصصی و حرفه‌ای وارد حرفه مهندسان شوند. یکی از رشته هایی که دارای شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارد، رشته معماری با گرایش‌های نظارت و اجرا میباشد. در این بخش ما سعی میکنیم بعد از هر دوره آزمون، سوالات نظام مهندسی معماری نظارت را برای شما عزیزان به تفکیک تاریخ و گرایش قرار بدیم تا شما بتوانید هم سریع به جواب های نظام مهندسی معماری نظارت دسترسی داشته باشید و همینطور بعدا بتوانید بعنوان نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی معماری نظارت با پاسخ تشریحی از این منابع آزمون نظام مهندسی استفاده کنید.

معرفی منابع کتاب های نظام مهندسی معماری نظارت

برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی معماری نظارت، مطالعه‌ی منابع و کتابهای معتبر بسیار مهم است. منابع اصلی آزمون نظام مهندسی معماری نظارت شامل مباحث مقررات ملی ساختمان و قوانین و مقررات مربوط به معماری است. این منابع همچنین شامل کتاب های مرجع و کمک آموزشی هستند که در این حوزه تألیف شده اند. این کتابها، مباحث متنوعی از جمله مقررات ملی ساختمان، مباحث فنی و اجرایی، تاسیسات، و ایمنی ساختمان را پوشش می دهند. داوطلبان شرکت در آزمون نظام مهندسی معماری نظارت، باید برای قبولی در آزمون نظام مهندسی با این منابع‌ آشنا باشند و آنها را مطالعه کنند.

اما مهم‌ترین منبع که باید بیش از همه به آنها توجه کنید مباحث مقررات ملی ساختمان است که مجموعه ای از قوانین است که به منظور حفظ ایمنی، بهداشت، آسایش و صرفه جویی در انرژی در طراحی و ساخت ساختمان‌ها تدوین شده است.

3.8 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صالح

سلام
دوتا سوال مربوط به پاسخنامه مهر نظارت معماری رو اشتباه پاسخ داده اید
سوال 13
گزینه 2 میشود طبق بند 4-5-8-3-5
سوال 54
گزینه 3 میشود طبق همون جدولی که گفتید میتونید دوباره برسی کنید.

کوثر

سلام پاسخ نامه کد D رو کی میذارید؟

نجفی

باسلام برای سوال 57 اکثرا گزینه 1 رو تایید کردن وگفتند با مجوزاز شرکت آب وفاضلاب بلی صحیح است است

Meisam

سلام.
دفترچه کامل نظارت معماری c رو دارید

مجید

سلام . جواب سوال 18 دفترچه D گزینه 2 درسته .

رزیتا

دفترچه من B بوده ولی چرا قابل دانلود نیست ازدیشب دارم تلاش میکنم برای دانلود دفترچه Bاما نمیشه وا کنید دانلود Bرو

محمد

سلام
دفترچه A سوال ۱۹ ،همون طور که نوشتین گزینه ۳ صحیح است ،اما گزینه ۲ هم حالت دو پهلو داره