بنر سوالات آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند 1402

همانطور که میدانید طبق اعلام سازمان دفتر مقررات ملی ساختمان، آزمون نظام مهندسی در سال 1402 در 3 نوبت برگزار شد که نوبت سوم این آزمون اسفند 1402 بود. موسسه روبون طبق روال هر دوره بعنوان اولین موسسه اقدام به انتشار سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند 1402 کرده است. این یک عادت همیشگی ما در این موسسه می باشد. شما مهندسان عزیز میتوانید بصورت 100% رایگان سوالات + پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی اسفند 1402 را به تفکیک رشته ها از باکس زیر دسترسی داشته باشید و با ورود به صفحه رشته و گرایش مورد نظر اقدام به دانلود کنید.

آزمون نظام مهندسی عمران اجرا آزمون نظام مهندسی عمران نظارت
آزمون نظام مهندسی معماری نظارت آزمون نظام مهندسی معماری اجرا
آزمون نظام مهندسی معماری طراحی
بنر سوالات ادوار گذشته آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی مهر 1402

طبق معمول همیشه بعد از هر دوره آزمون نظام مهندسی، موسسه آموزشی روبون اقدام به انتشار پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی 1402 کرده است. طبق روال قبل بعد برگزاری آزمون نظام مهندنسی مهر ماه 1402 در این قسمت اقدام به انتشار جواب سوالات آزمون نظام مهندسی مهر 1402 و همینطور پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی مهر 1402 به تفکیک رشته‌ها پرداخته است، تا شما عزیزان امکان دسترسی سریع و راحت برای دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی مهر 1402 را داشته باشید. شما میتوانید از طریق لینک‌های زیر به هر رشته مورد نظر رفته و سوالات و پاسخنامه را بصورت 100% رایگان دانلود کنید.

آزمون نظام مهندسی مهر 1402

همانطور که میدانید شرط ورود به حرفه مهندسان و دریافت پروانه کسب و کار حرفه ای، شرکت و قبولی در آزمون نظام مهندسی می باشد. این آزمون بصورت سالانه معمولا در 2 مرتبه در برگزار میشود. نوبت اول آزمون نظام مهندسی در اردیبهشت برگزار شد و بنا به اعلام سازمان نظام مهندسی کشور تاریخ جدید آزمون نظام مهندسی مهر 1402 خواهد بود. با توجه به باقیمانده زمان آزمون نظام مهندسی نوبت دوم، موسسه روبون طرح برنامه ریزی آزمون نظام مهندسی را بصورت رایگان برای شما مهندسان عزیز آماده کرده است تا شما را تا روز آزمون همراهی کند.

وزارت راه و شهرسازي در اجراي مواد ،11 ،21 26 و 28 آیين نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان، نسبت به برگزاري تاریخ آزمون نظام مهندسی 1402 در مهرماه 1402 برای ورود به حرفه مهندسان در 7 رشته خبر داد:

  1. مهندسی، معماري صالحيت هاي(نظارت و اجرا)
  2. عمران صالحيت هاي(نظارت، محاسبات، اجرا)
  3. تاسيسات مكانيكی صالحيت هاي (طراحی، نظارت و اجرا)
  4. تاسيسات برقی صالحيت هاي(طراحی، نظارت و اجرا)
  5. شهرسازي
  6. نقشه برداري
  7. ترافيك براي اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسی در پایه سه و آزمون هاي طرح و اجراي گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجراي بهسازي

تاریخ آزمون نظام مهندسی 1402 نوبت دوم همگی در تاریخهاي 20 و 21 مهرماه 1402 بطور هماهنگ و همزمان در سراسر كشور اقدام می نماید.

برای دانلود دفترچه کامل راهنما و دستورالعمل های آزمون نظام مهندسی مهر 1402 میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

سوالات آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402

سوالات آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1402 جدید ترین نمونه سوالات آژمون نظام مهندسی است که در هر بخش ثبت شده است اما ما در این بخش ما نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی را بطور کامل به تفکیک رشته ها و گرایش ها و دفترچه ها برای سال های مختلف، برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم همچنین پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی را برای تک تک رشته ها بصورت رایگان در اختیار شما مهندسان عزیز قراردادیم تا دسترسی راحت تری بصورت یکجا به تمام نمونه سوالات آزمون های نظام مهندسی ادوار گذشته داشته باشید. برای دسترسی به پاسخنامه و سوالات نظام مهندسی اردیبهشت 1402، سوالات و پاسخنامه تشریحی آزمون نظام مهندسی 1401 (دی و شهریور) و همینطور سالهای قبل، شما میتوانید روی لینک مربوطه کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر وارد شوید و تا صفحه فوق به تمامی دفترچه ها و جواب سوالات نظام مهندسی مربوط به هر رشته دسترسی داشته باشید.

سوالات آزمون نظام مهندسی

همانطور که می‌دانید در هر سال چندبار آزمون نظام مهندسی برای ورود به حرفه مهندسان توسط سازمان نظام مهندسی در هر استان و شهر برگزار میشود. معمولا منابع آزمون نظام مهندس تغییر چشمگیری نمیکند اما سوالات نظام مهندسی در هر آزمون تغییرات بسیار زیادی دارد. بنابراین ما در موسسه آموزشی روبون تصمیم به ایجاد صفحه فوق گرفتیم تا منبع کاملی در مورد جواب سوالات نظام مهندسی به تفکیک برای شما عزیزان فراهم کنیم.

شما می‌توانید در این صفحه به تفکیک رشته‌ها، گرایش‌ها و تاریخ به سوالات آزمون نظام مهندسی دسترسی داشته باشید و آمادگی خود را برای آزمون تقویت کنید. ما همیشه تلاش میکنیم تا بعد از برگزاری آزمون نظام مهندسی در سریع‌ترین زمان ممکن سوالات نظام مهندسی و همینطور پاسخنامه آزمون نظام مهندسی را از روی کلیدواژه آزمون نظام مهندسی به تفکیک شماره ها دفترچه های مختلف را منتشر کنیم.

3.5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر

عمران محاسبات را اعلام فرمایید

مجتبی

سلام
دفترچه A هم پاسخنامه رو امکانش هست بزارین