,

کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی

بنر صفحه کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی کرج
دنیای مهندسی بسیار پرطرفدار و پر از فرصت‌های شغلی جذابه. اما همونطور که می‌دونید برای موفقیت توی این حوزه قبولی توی آزمون نظام مهندسی ضروریه. این آزمون که برای سنجیدن دانش و مهارت داوطلبان در حوزه‌های مختلف بصورت سالانه برگزار میشه و برای اینکه توی آزمون موفق باشید باید تا جایی که می‌تونین آماده باشید. اما جای نگرانی نیست. موسسه آموزشی روبون با برگزاری کلاس های نظام مهندسی (طراحی، نظارت واجرا) به شکل‌ حضوری و آفلاین و ارائه‌ی منابع اصلی آزمون در کنار شماست تا با خیال راحت تو این آزمون شرکت کنید و طعم شیرین قبولی رو بچشید.

دوره آزمون نظام مهندسی

برای آمادگی آزمون نظام مهندسی چیکار کنیم؟ ما با توجه به شرایط متفاوت داوطلبان سعی کرده‌ایم که با رویکردهای مختلف بهترین کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی عمران و معماری رو در تمام گرایش‌های نظارت، اجرا و طراحی برگزار ‌کنیم. دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی روبون شامل کلاس های آفلاین و حضوری میشه. به جز این دوره‌ها یه بسته‌ جذاب به اسم پک طلایی هم داریم که شامل تمام خدمات آموزشی میشه که موسسه ارائه میده.

 

 

کلاس آفلاین نظارت و اجرا

توی کلاس آفلاین به خاطر اینکه از نظر زمانی محدودیتی نداریم سعی کردیم تمام مباحث رو در حد معقول به شکل کاملی به شما ارائه بدیم. در واقع رویکرد ما توی کلاس های آفلاین اینه که تمام موارد آزمون پوشش داده بشه. توی این کلاس ها روی موضوعات مهم تاکید می‌کنیم و از مباحثی که خیلی مهم نیستن سریع‌تر می‌گذریم. کلاس های نظام مهندسی آفلاین شامل ۱۵۰ ساعت آموزش میشه که می‌تونه شانس شما رو برای قبولی تا حد زیادی بالا ببره. لازمه بدونین با خرید دوره‌های آفلاین برای پاسخ‌گویی به شما گروه‌های آنلاینی تشکیل میشه که شما می‌تونین سوالات خودتون رو از مدرس‌ها بپرسید و هر ابهامی دارید برطرف کنید.

 

 

کلاس حضوری نظارت و اجرا

ولی توی کلاس های حضوری رویکردی کارگاهی داریم و روی نکات مهم‌تر آزمون تمرکز می‌کنیم. در واقع فرض بر اینه که افرادی که توی جلسات حضوری ثبت نام می‌کنن زمان کمتری برای مطالعه دارن به همین خاطر توی این دوره‌ها تمرکز بیشتر روی خود آزمون و نکات مهم مربوطه هست.

 

 

پک طلایی آفلاین نظارت و اجرا (عمران و معماری)

اما یکی از بهترین روش ها برای قبولی آزمون نظام مهندسی اینه که پک طلایی روبون رو تهیه کنید. همونطور که گفتیم این پک تمام خدمات آموزشی روبون رو در بر می‌گیره. با خرید این پک شما ۱۵۰ ساعت آموزش آفلاین می‌بینین و در انتهای هر مبحث یک آزمونک در اختیار شما قرار داره تا خودتون رو بسنجین. همینطور در آخر دوره حداقل دو آزمون جامع از شما گرفته میشه تا با شرایط آزمون نظام مهندسی اصلی آشنا بشین. به جز کلاس های آفلاین، این پک شامل یک سری کلاس آنلاین هم میشه که در واقع جلسات هفتگی مشاوره برای برنامه ریزی ، نحوه‌ی مطالعه و نحوه‌ی آزمون دادن میشه. اما فقط این‌ها نیستن. این پک طلایی کتاب‌های کمک آموزشی روبون یعنی ۸۰۲۰ ، پاسخ یاب جامع و پاسخ یاب قانون رو هم شامل میشه که می‌تونه خیلی به شما کمک کنه. 

کتاب ۸۰۲۰ حل تشریحی تمام آزمون‌های ادوار گذشته به صورت طبقه بندی شده هستش. پاسخ یاب جامع شامل متن کامل مبحث مقررات ملی ساختمان همراه با استاندارد ۲۸۰۰ و پیوست ششم استاندارد ۲۸۰۰ میشه و ۱۸۰هزار کلمه کلیدی به شما ارائه میده که جامع‌ترین منبع کلمه کلیدی توی کشور محسوب میشه. پاسخ یاب قانون هم تمام مباحث حقوقی که توی آزمون نظام مهندسی از اونا سوال مطرح میشه رو در بر می‌گیره. شما اگه پاسخ یاب جامع و پاسخ یاب قانون رو داشته باشین، نیازی به سایر منابع نخواهید داشت.

پک طلایی روبون چه فرقی دارند و شامل چیست؟

در این ویدئو در مورد جادوی قبولی آزمون نظام مهندسی برای رشته های عمران و معماری و تفاوت های کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی موسسه آموزشی روبون، صحبت کرده‌ایم، لطفا تا انتها همراه ما باشید.

 

مزایای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی روبون

اگه به دنبال بهترین کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی می‌گردین روبون می‌تونه یه انتخاب خوب باشه. می‌پرسین چرا؟ خب توی این بخش مزایای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی روبون رو براتون توضیح می‌دیم. 

  1. درصد قبولی بالا:

    یکی از مهم‌ترین معیارهای موفقیت یک موسسه درصد قبولی داوطلبانشونه. روبون با آمار قبولی بالای ۷۰ درصد تونسته که اعتماد مخاطبا رو جلب کنه و به یک انتخاب مطمئن تبدیل بشه.

  2. برنامه ریزی دقیق:

    برنامه ی آموزشی کلاس ها طوری طراحی شده که تمام مطالب مهم و کلیدی آزمون رو پوشش بده و به شما کمک کنه تا توی زمان کم، به بهترین شکل ممکن برای آزمون آماده بشید.

  3. آزمون های آزمایشی:

    همچنین توی طول دوره، آزمون های آزمایشی مختلفی هم برگزار میشه که به شما کمک میکنه تا از آمادگی خودتون برای آزمون اصلی مطلع بشید.

  4. ارائه‌ی منابع جامع و کامل:

    منابعی که روبون برای شرکت توی آزمون نظام مهندسی طراحی کرده به طور کامل تمام موارد آزمون رو پوشش میدن و شما به مطالعه‌ی اونا نیازی به مطالعه‌ی کتاب یا منبع دیگه‌ای ندارید.

 

بنر خرید کلید واژه نظام مهندسی

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی کرج

اگه ساکن شهر کرج یا سایر شهرهای استان البرز هستین و برای قبولی در آزمون نظام مهندسی تلاش می‌کنین، می‌تونین به صورت حضوری تو دوره‌های ما شرکت کنین و خودتون رو به بهترین شکل برای آزمون آماده کنید. ما توی این دوره‌ها تمام نکاتی که برای موفقیت توی آزمون نظام مهندسی نیاز دارین بهتون ارائه می‌کنیم و شما رو در شرایط امتحان قرار می‌دیم تا بتونین خودتون رو به شکل واقعی محک بزنین. 

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی کرج می‌تونه یه انتخاب خوب برای بالا بردن شانس موفقیت شما باشه. چون به شکل حضوری با کارشناس‌ها در ارتباط هستین و می‌تونین هر سوال یا ابهامی دارید برطرف کنید. برای ثبت نام می‌تونین از طریق سایت اقدام کنین یا به دفتر ما مراجعه کنید.

کلاس آمادگی آزمون نظام مهندسی تهران

اما شاید برای داوطلبهایی که قصد دارن از شهر تهران یا سایر نقاط کشور توی آزمون نظام مهندسی شرکت کنن سوال پیش بیاد که چطور می‌تونن از خدمات روبون استفاده کنن. خب باید بگیم که نگران نباشید چون همونطور که گفتیم ما دوره‌های آفلاین‌هم داریم که می‌تونین با خرید اونا و گذروندن جلسات مربوطه می‌تونید به آمادگی لازم برسید. در ضمن همونطور که گفتیم هرچیزی که برای آزمون نیاز دارید توی پک طلایی گنجونده شده و شما با تهیه‌ی این پک می‌تونین خودتون را به طور کامل برای امتحان اصلی آماده کنید. با خرید این پک کارشناسای ما به صورت هفتگی به شکل آنلاین با شما جلساتی برگزار می‌کنن تا مشاوره‌های لازم برای نحوه‌ی مطالعه و روش‌های موثر موفقیت در آزمون رو به شما ارائه بدن.

اگه بازهم در مورد پیدا کردن بهترین کلاس های آمادگی آزمون نظام مهندسی سوال یا ابهامی دارید فرم زیر را پر کنید و با کارشناسان ما مشورت کنید.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
رشته

 مطالب مرتبط:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها