,

وسایل مورد نیاز برای آزمون طراحی معماری نظام مهندسی

بنر مقاله وسایل مورد نیاز برای آزمون طراحی معماری نظام مهندسی

وسایل مجار و ضروری برای آزمون نظام مهندسی معماری طراحی چه جیزهایی هستند؟ چه توصیه هایی برای روز آزمون دارید؟ در موسسه آموزشی روبون بعنوان برگزار کننده کلاس طراحی معماری نظام مهندسی در این پست قصد داریم توصیه‌های ضروری برای روزهای پایانی منتهی به آزمون طراحی و وسایل ضروری روز آزمون طراحی معماری نظام مهندسی را خدمت شما بیان کنیم، لطفا تا انتها همراه ما باشید.

تهیه چک لیست های آزمون معماری طراحی:

در ابتدا باید گفت در این ایام تلاش کنید به جمع بندی مطالب آموخته شده بپردازید و نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید و در جهت بهبود آنها تلاش کنید. از استرس‌های بی دلیل بپرهیزید. آرامش خود را حفظ کنید و همواره به تلاش خود در این مدت دید مثبت داشته باشید، زیرا شما به تمرکز در آزمون نیاز دارید و جز با داشتن آرامش به این تمرکز نمی‌رسید.

یکی از فعالیت‌های مفید این روزها می تواند تهیه چک لیست های آزمون باشد.

  • چک لیست حل سوال (مواردی که در حل سوال به شما کمک می کند)
  • چک لیست ترسیم (مواردی که در ترسیم باید رعایت کنید)
  • چک لیست وسایل مورد نیاز (در ادامه به َآن می‌پردازیم)
  • چک لیست اشتباهات (اشتباهات خود در طول دوره یادگیری حتی اگر رفع شده لیست کنید و در آزمون همراه داشته باشید و کنترل کنید)

در ادامه به چک لیست وسایل ضروری آزمون می‌پردازیم.

وسایل مورد نیاز ازمون طراحی معماری نظام مهندسی:

 

کاغذ پوستی از انواع مداد، اتود یا راپید خطکش تی‌رول
کاغذ شطرنجی خطکش تخته رسم
کاغذ A4 و یا A3 گونیا خطکش تی
موارد پاک کن و تراش تخته‌شاسی گونیا
چسب کاغذی ماشین حساب پرگار
کتاب مباحث 19،18،15،4،3 پازل و شابلون نقاله
کتاب ضوابط و مقررات شهرسازی
و معماری برای افراد دارای معلولیت
کارت ورود به جلسه کارت شناسایی
خوراکی‌های کم حجم و
پر انرژی
لباس مناسب فصل
و راحت

از جمله وسایلی که برای آزمون طراحی معماری نیاز دارید در وهله اول ابزار حل سوال است که می‌توان به کاغذ پوستی، کاغذ شطرنجی، کاغذ A4 و یا A3 برای ترسیم ابعاد زمین، مداد، خطکش و گونیا اشاره کرد. برای ترسیم روش های مختلفی وجود دارد و به تناسب هر کدام می‌توانید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. از جمله آنها خطکش تی‌رول، تخته رسم، خطکش تی و گونیا می‌باشد و درصورتی که از تخته رسم استفاده نمی‌کنید پیشنهاد می‌شود که تخته‌شاسی همراه داشته باشید. برای ترسیم می‌توانید از انواع مداد، اتود یا راپید استفاده کنید که اتود‌های 3/0 و 5/0 بیشترین کاربرد را در ترسیم دارند. علاوه بر این موارد پاک کن و تراش، چسب کاغذی، ماشین حساب، پرگار و نقاله و انواع گونیا می‌تواند به شما برای ترسیم کمک کند. علاوه بر موارد ذکر شده در صورتی که قبلا از پازل و شابلون‌ در روند آموزش خود استفاده کرده اید، این موارد را نیز با خود به جلسه آزمون ببرید. با توجه به جزوه باز بودن آزمون منابع آموزشی خود اعم از کتابها و جزوات اساتید را فراموش نکنید و در صورتی که از کتاب یا جزوه خاصی استفاده نمی‌کنید مباحث 19،18،15،4،3 و کتاب ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت را با خود به جلسه آزمون ببرید. کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی، لباس مناسب فصل و راحت و همچنین خوراکی‌های کم حجم و پر انرژی و متناسب با ذائقه خود را همراه داشته باشید.

در پایان با توکل به خدا در آزمون حاضر شده و برای دستیابی به بهترین نتیجه خود تلاش کنید.

 

مطالب مرتبط:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها