پکیج آزمون نظارت و اجرا

بنر مقاله پکیج آزمون نظارت و اجرا

قبولی در آزمون نظام مهندسی (نظارت و اجرا) یکی از مهم‌ترین اهداف مهندسان عمران و معماری است که به دنبال ارتقاء حرفه‌ و کسب پروانه اشتغال به کار مهندسی هستند. برای موفقیت در این آزمون، آمادگی کامل و استفاده از منابع و روش‌های مناسب بسیار ضروری است. موسسه روبون با ارائه روش‌های نوین آموزشی و منابع کارآمد، به شما در مسیر موفقیت کمک می‌کند و شانس شما را افزایش می‌دهد. احتمالا می‌پرسید روبون در چه مواردی می‌تواند به شما کمک کند. در ادامه توضیح می‌دهیم.

قبولی در آزمون نظارت و اجرا نظام مهندسی

 

 

  • یادگیری مدیریت زمان در کلاس‌های روبون

یکی از راهکارهای مؤثر مدیریت زمان در آزمون نظام مهندسی، استفاده از روش تایم باکس است. این روش که در کلاس های آمادگی نظام مهندسی موسسه روبون آموزش داده می‌شود، به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از زمان خود داشته باشید و استرس مربوط به کمبود وقت را تا حد زیادی کاهش دهید.

  • مشاوره و برنامه ریزی شخصی

همه‌ی داوطلبان برای شرکت در آزمون نظام مهندسی نظارت اجرا شرایط یکسانی ندارند. مثلا برخی از افراد قبلا منابع مختلف را مطالعه کرده‌اند و فقط نیاز دارند که بیشتر با فضای سوالات آشنا شوند. یا برخی دیگر ممکن است برای اولین بار قصد شرکت در آزمون را داشته باشند و نیاز دارند تا برای تسلط روی مباحث، در کلاس‌ها شرکت کنند و کتابهای مربوطه را مطالعه کنند. از نظر زمانی نیز شرایط برای داوطلبان متفاوت است. ممکن است شما زودتر شروع به برنامه‌ریزی و مطالعه کرده‌ باشید و یا اینکه زمان کمی تا برگزاری آزمون دارید و می‌خواهید به شکلی سریع برای آزمون آماده شوید. روبون با در نظر گرفتن نیازهای شخص شما برنامه‌ مطالعاتی ارائه داده و به شما کمک می‌کند تا در هر شرایطی به بهترین شکل برای آزمون نظام مهندسی آماده شوید. پیشنهاد میکنیم برای دریافت برنامه 1 و 2 ماهه آمادگی آزمون، مقاله «« روش مطالعه برای آزمون نظام مهندسی »» را که قبلا منتشر کردیم را مطالعه کنید.

  • پیدا کردن مباحث اصلی و مهم و صفحات طلایی

یکی دیگر از مزایای استفاده از منابع روبون، کمک به دانشجویان در شناسایی مباحث اصلی و مهم و همچنین صفحات مهم مباحث نظام مهندسی است. این صفحات شامل مطالب کلیدی و پرکاربردی هستند که احتمال زیادی دارد در آزمون از آنها سوال مطرح شود. آشنایی با این مباحث و صفحات مهم باعث بالاتر رفتن شانس قبولی در آزمون نظام مهندسی نظارت اجرا می‌شود. 

  • استفاده از کتاب ۸۰۲۰ روبون و کلیدواژه روبون

موسسه روبون با ارائه منابعی مانند کتاب ۸۰۲۰ روبون و کلیدواژه روبون به داوطلبان کمک می‌کند تا به بهترین نحو ممکن برای آزمون آماده شوند. کتاب ۸۰۲۰ روبون، شامل تمام سوالات آزمون نظام مهندسی ادوار گذشته از سال 1384 تا امروز و مهم‌ترین مطالب و نکات کلیدی است که بر اساس اصل (80/20) تدوین شده و به داوطلبان کمک می‌کند تا در زمان کمتر، بیشترین بازدهی را داشته باشند. با استفاده از این کتاب شما بیشترین زمان خود را برای مهم‌ترین مباحث صرف خواهید کرد. کلیدواژه روبون نیز یک مرجع جامع از کلمات کلیدی و مفاهیم مهم است که در آزمون‌ها به کار می‌روند و با استفاده از آن، داوطلبان می‌توانند به سرعت به پاسخ سوالات دست یابند. 

لازم به ذکر است که اگر مباحث مقررات ملی ساختمان را دراختیار ندارید می‌توانید کتاب پاسخیاب جامع روبون را خریداری کنید. تفاوت کلیدواژه روبون و کتاب پاسخیاب روبون این است که پاسخ یاب ، مقررات ملی ساختمان را هم شامل می‌شود. 

عکس کتاب پاسخیاب  عکس کتاب کلیدواژه     عکس کتاب 8020 عمران معماری

  • شرکت در آزمون‌های آزمایشی روبون

شرکت در آزمون‌های آزمایشی یکی از بهترین روش‌ها برای آشنایی با فضای آزمون اصلی و ارزیابی سطح آمادگی است. موسسه روبون با برگزاری آزمون‌های آزمایشی، به شما داوطلبان این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای مشابه آزمون اصلی کسب کرده و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. این آزمون‌ها نه تنها به افزایش اعتماد به نفس شما کمک می‌کند، بلکه این فرصت را می‌دهد تا روی مدیریت زمان خود کار کنید و همچنین با تله‌های تستی و سوالات وقت‌گیر آشنا شوید. 

با بهره‌گیری از منابع موسسه روبون، می‌توانید با آمادگی کامل و اعتماد به نفس بالا در آزمون نظارت و اجرا نظام مهندسی شرکت کنید و به موفقیت برسید.

عکس اینفوگرافیک قبولی در آزمون نظارت و اجرا

 

بنر مطلب چگونه به کمک کتاب کلیدواژه قبول شدم؟

پکیج قبولی آزمون نظارت و اجرا

پک طلایی روبون یک پکیج جامع و کامل برای آمادگی در آزمون‌های نظارت و اجرا معماری و عمران است که به شما کمک می‌کند تا به راحتی آزمون نظام مهندسی را با موفقیت پشت سر بگذارید. همانطور که گفتیم روبون نیازهای تمام داوطلبان در سراس کشور را مورد توجه قرار می‌دهد و در همین راستا پکیج قبولی آزمون نظارت و اجرا که توسط ما ارائه می‌شود هم شامل کلاس‌های حضوری می‌شود و هم کلاس‌های آفلاین.

اگر ساکن کرج ، استان البرز و شهرهای اطراف هستید می‌توانید به صورت حضوری در کلاسهای روبون شرکت کرده و به طور مستقیم با اساتید در ارتباط باشید. و در غیر این صورت نگران نباشید.

بنر کلاس حضوری آمادگی آزمون نظام مهندسی نظارت و اجرا

پکیج آزمون نظارت و اجرا معماری و پکیج آزمون نظارت و اجرا عمران روبون به شکل آفلاین نیز ارائه می‌شود و تمامی نیازهای شما را برای تسلط بر مباحث مقررات ملی ساختمان و قبولی در آزمون‌های نظام مهندسی برآورده می‌کند. این پکیج شامل کلاس‌ آفلاین آمادگی آزمون نظام مهندسی است که 150 ساعت آموزش برای رشته عمران و 180 ساعت آموزش برای رشته معماری را پوشش می‌دهد. در این کلاس‌ها، تمامی مباحث خط به خط توسط اساتید مجرب تدریس می‌شوند.

در طول این دوره‌ها، شما به طور کامل به مباحث مقررات ملی ساختمان مسلط می‌شوید و همچنین روش قبولی در آزمون نظارت و اجرا نظام مهندسی را فرا می‌گیرید. آموزش‌ها به صورت مبحث به مبحث ارائه می‌شوند و در انتهای هر ویدیو یک آزمونک برای سنجش میزان تسلط شما بر مبحث در نظر گرفته شده است. پس از پایان فیلم‌های آموزشی نیز دو مرحله آزمون جامع آنلاین برگزار می‌شود تا شما میزان اطلاعات خود را بهتر بسنجید و با فضای آزمون آشنا شوید. 

بنر پک طلایی افلاین آمادگی آزمون نظام مهندسی عمران و معماری

یکی از مزایای پک طلایی آفلاین روبون این است که در طول دوره، پشتیبانان ما روند مطالعاتی شما را پی‌گیری کرده به شما در رفع مشکلات کمک می‌کنند. شما می‌توانید سوالات خود را در گروه‌های پشتیبانی و رفع اشکال مطرح کرده و ابهامات خود را از طریق کارشناسان و مدرسان روبون برطرف کنید. جلسات مشاوره و پشتیبانی نیز به صورت هفتگی برگزار می‌شوند.

تمام آموزش‌های دوره‌ی آفلاین موسسه روبون بر اساس آخرین ویرایش مباحث مقررات ملی ساختمان انجام می‌شود و با بروزرسانی مباحث توسط دفتر مقررات ملی، این آموزش‌ها نیز بروزرسانی می‌شوند. 

محتویات پک طلایی آفلاین روبون:

  • فیلم‌های دوره و آزمون‌های دو دوره آزمون نظام مهندسی
  • کلاس‌های آفلاین نظارت و اجرا مهندسی عمران و مهندسی معماری برای زیرشاخه‌های نظارت و اجرا
  • کتاب 8020 و کتاب پاسخ یاب
  • آزمونک بعد از آموزش هر مبحث
  • آزمون جامع

موسسه روبون با بیش از ۷۰ درصد آمار قبولی در آزمون‌ نظام مهندسی نظارت و اجرا، افتخار دارد که شما را نیز در این مسیر همراهی کند. با پک طلایی روبون، شانس خود را برای موفقیت در این آزمون افزایش دهید.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
رشته

 

مطالب مرتبط: