امروز در این پست، در مورد برنامه ریزی، نحوه مطالعه و روش قبولی در آزمون نظام مهندسی صحبت خواهیم کرد و در ادامه یک برنامه مطالعاتی برای آمادگی آزمون نظام مهندسی که توسط موسسه آموزشی روبون تهیه شده را به شما ارائه میدهیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید. موسسه روبون، ارائه دهنده جامع ترین کلیدواژه آزمون نظام مهندسی، در قالب پاسخیاب جامع روبون

برنامه ریزی آزمون نظام مهندسی

ما در موسسه روبون، برنامه 60 روزه برای آمادگی آزمون نظام مهندسی برای رشته های عمران و معماری را برای شما مهندسین عزیر آماده کردیم، تا بهترین استفاده از زمان باقیمانده قبل از آزمون را داشته باشید. در ادامه شما میتوانید فایل های مخصوص به هر رشته را دانلود کنید.

نحوه مطالعه برای آزمون نظام مهندسی

از امروز بصورت روزانه برنامه و نحوه مطالعه برای آماده سازی آزمون نظام مهندسی مهرماه 1402 را برای شما بارگذاری میکنیم. طبق تجربیات این سالها این برنامه ریزی برای آزمون نظام مهندسی شکل گرفته است و بصورت رایگان در اختیار تمام مهندسان متقاضی آزمون نظام مهندسی قرار میگیرد.

برنامه مطالعاتی آزمون نظام مهندسی

این برنامه موسسه روبون، مدت زمان مطالعه برای آزمون نظام مهندسی ویژه آزمون نظام مهندسی مهر 1402 را برای شما مشخص میکند و با توجه مدت زمان باقیمانده تا آزمون برای 60 روز برنامه ریزی شده است و بصورت روزانه و هفتگی این صفحه بروزرسانی میشود. در ادامه بصورت روزانه میتوانید به فایل های برنامه ریزی دسترسی داشته باشید.

برنامه ریزی مطالعاتی آزمون نظام مهندسی اسفند 1402

موسسه روبون طبق روال همیشه برای تمامی آزمون های نظام مهندسی، فایل های برنامه ریزی را بصورت رایگان برای مهندسان عزیز در سایت یا شبکه اجتماعی های خود قرارد میده. امروز برنامه مطالعاتی آزمون نظام مهندسی اسفند 1402 را برای شما آماده کردیم این برنامه بری 7 هفته باقیمانده تا آزمون است و شما میتوانید بصورت 100% رایگان این فایل ها را دانلود کنید. اگر سوالی بود در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا کارشناسان ما در اولین فرصت شما را راهنمایی کنند.

برنامه مطالعاتی 7 هفته رشته معماری (ویژه اسفند 1402)

برنامه مطالعاتی 7 هفته رشته عمران (ویژه اسفند 1402)

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

  • برنامه روز اول

عکس برنامه روز اول برنامه ریزی آزمون نظام مهندسی
  • برنامه روز دوم معماری:

  • برنامه روز دوم عمران:

  • برنامه روز سوم معماری:

  • برنامه روز سوم عمران:

  • برنامه روز چهارم معماری:

  • برنامه روز پنجم معماری:

برنامه نیمه دوم (31 روز آخر) آزمون نظام مهندسی

این برنامه کاملاً پیشنهادی است ترتیب آن تجربی است اساس این برنامه بر سوالات سوال‌های قبل بر اساس کتاب 8020 عمران و کتاب 8020 معماری روبون است و معیار ما حدوداً روزی ۵۰ تست است شما باید درسنامه‌های آنها را نیز یاد بگیرید. ممکن است افراد موفق شوند از برنامه جلو بزنند فقط کافیست تعداد سوال را در جدول پر کنند و آن را ثبت کنند افرادی هم که از برنامه عقب می‌مانند ناچار به حذف هستند که امیدوارم شامل این دسته نشوید اما اگر اما اگر به هر دلیلی نتوانستید به برنامه برسید لطفاً حذف نکنید و روی سوالات سه سال اخیر تمرکز کنید به امید موفقیت شما عزیزان.

برنامه 10 روز پایانی آزمون نظام مهندسی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها